Facebook inbox

Facebook Inbox: Sve poruke i komentari na jednom mjestu

Sad je već postala stalna praksa da korisnici društvenih mreža šalju upite ili ostavljaju komentare u bilo koje vrijeme, s bilo koje platforme ili aplikacije. Međutim, to je otežalo praćenje tvrtkama koje su zasute upitima i komentarima na Facebooku, Messengeru, Instagramu i Instagram Directu. Facebook je prepoznao taj problem i omogućio da Page Inbox postane jedno mjesto za upravljanje porukama koje tvrtka prima na Messengeru i Instagramu.

Čemu služi Inbox?

  • Čitajte poruke s mobilnog uređaja ili računala i odgovarajte na njih.
  • Uštedite vrijeme tako što s jednog mjesta upravljate komunikacijom.
  • Koristite alate za upravljanje i organiziranje poruka.
  • Pogledajte komentare na Facebooku i Instagramu, postove na stranici posjetitelja i preporuke za stranice.

Na kvalitetu Facebook stranice ili Instagram profila utječe i podatak koliko brzo odgovarate na komentare i poruke.

Messenger

Oko 1,3 milijarde ljudi koristi Messenger svakog mjeseca, a pratitelji i tvrtke razmijene 20 milijardi poruka. Messenger možete koristiti za generiranje potencijalnih kupaca, završavanje transakcija, povećanje svijesti ili ponovno angažiranje kupaca. U Messengeru možete koristiti i automatizirane alate.

Instagram Direct
Svaki mjesec oko 150 milijuna korisnika Instagrama razgovara s brandom kojeg prati. Instagram Direct možete koristiti za privatnu komunikaciju s kupcima ili odgovaranje ljudima koji vide vaše priče i postove i žele više informacija, poput vaše web stranice ili načina kupnje.

Alati za upravljanje porukama

Organizirajte svoje poruke da stignu na jedno mjesto – u inbox. Za početak povežite Instagram tako da objedinite poruke i komentare i s te društvene mreže.

Što sve imate na raspolaganju u Facebook Inboxu?

Facebook Inbox- kategorije

Facebook Inbox- Alati koji su dostupni u Messengeru na desktopu i Instagram Direct

  • Oznake (Labels): Možete stvoriti oznake za svoje razgovore kako biste ih organizirali. Oznake mogu biti o bilo čemu, poput tema razgovora ili statusa narudžbi.
Facebook Inbox- kako upravljati oznakama?
  • Bilješke (Notes): Bilješke vam pomažu organizirati razgovore. Samo osobe koje upravljaju vašom stranicom mogu vidjeti vaše bilješke.
Facebook Inbox – Bilješke
  • Dodjeljivanje ljudi za upravljanje porukama (Assign people to manage messages): Pomoću Inboxa više ljudi koji upravljaju vašom stranicom mogu odgovarati na poruke, pa čak i dodijeliti razgovore određenim osobama. Možda još nemate pristup ovoj značajci za Instagram.
  • Premjesti u Gotovo (Move to Done): Odaberite kvačicu za Označi kao gotovo nakon što ispunite zahtjev. Poruke označene kao gotove premještaju se u mapu Gotovo.
  • Označi kao praćenje (Mark as Follow up): Poruku možete označiti i za praćenje dodavanjem zvjezdice u poruku kao podsjetnik.
Facebook Inbox- status poruka

Facebook Inbox- Alati koji će vam pomoći da odgovorite na svoje poruke

Da biste uštedjeli vrijeme za sebe i svoju tvrtku, koristite ove alate za odgovaranje na poruke u pristigloj pošti.

  • Spremljeni odgovori (Saved replies): Brzo reagirajte na poruke spremanjem odgovora na često postavljana pitanja, kao što su adresa, radno vrijeme trgovine, pravila dostave i još mnogo toga. Dostupno na Instagram Direct i Messenger za radnu površinu.
  • Automatizirani odgovori (Automated responses): Olakšajte klijentima interakciju s vašom tvrtkom, čak i kad vas nema, pomoću automatiziranih odgovora.
  • Pozdravite kupce  (Greet customers): Pobrinite se da ljudi koji pošalju poruku o vašoj tvrtki dobiju odgovor, čak i kada ste izvan mreže. Pomoću ovih poruka postavite očekivanja kada ćete osobno odgovoriti.
  • Trenutni odgovori (Instant replies) : Uključite trenutne odgovore da biste automatski slali odgovor svima koji pošalju vašu stranicu. Možete prilagoditi svoju poruku da se pozdravite, pružite kupcima više informacija o vašoj stranici ili ih obavijestite kada očekuju odgovor. Dostupno za Instagram Direct na stolnim računalima i Android uređajima.
Facebook Inbox- instant reply
  • Određeni raspored / poruke (Away schedule/messages) : Možete automatski postaviti status svoje stranice na “odsutan” tijekom zakazanog radnog vremena. Obavijestite ljude kada vaše stranice nema i kada mogu očekivati ​​odgovor s udaljenim porukama. Dostupno za Instagram Direct na stolnim računalima i Android uređajima.
  • Često postavljana pitanja (Frequently asked questions) : Pošaljite informacije kao odgovor na često postavljana pitanja koja ste dodali u odjeljak O stranici na stranici, kao što su podaci o kontaktima, mjesto i radno vrijeme. Dostupno u programu Messenger za radnu površinu.
Facebook Inbox- učestala pitanja
  • Odgovorite na povratne informacije (Respond to feedback): Pošaljite poruku za nastavak nakon što netko javno podijeli da preporučuje (ili ne) vašu stranicu. Možete prilagoditi poruku i kada je poslana. Dostupno u programu Messenger za radnu površinu.
  • Komunicirajte o poslovima (Communicate about jobs): Ako su na vašoj stranici postavljene prijave za posao, možete odgovoriti nekome tko se prijavio. Možete prilagoditi poruku i kada je poslana. Dostupno u programu Messenger za radnu površinu.
Facebook Inbox- job application received

Facebook Inbox- Alati koji će vam pomoći u postizanju poslovnih ciljeva

Ako ste na svojoj stranici postavili trgovinu i putem pristigle pošte stranice potvrđujete plaćanje kupaca, pomoću Insights stranice možete pratiti koliko ste narudžbi imali i zaradu od narudžbi.
Da biste vidjeli Insights za narudžbe svoje stranice:

  • U News Feedu kliknite Stranice (pages) u lijevom izborniku.
  • Idite na svoju stranicu.
  • Kliknite Insights u lijevom izborniku.
  • Kliknite Narudžbe (orders) s lijeve strane.

Prema zadanim postavkama možete vidjeti zaradu od svojih narudžbi i broj narudžbi tijekom posljednjih 7 dana i više.

Oznake za praćenje statusa:

  • Označi kao narudžbu (Mark as Order placed): Upotrijebite gumb izravno u niti poruke ili dodajte aktivnost da biste potvrdili da je narudžba poslana. O tim će se radnjama izvještavati i uvidima te u programu Ads Manager.
  • Označite razgovor kao plaćen (Mark a conversation as Paid): Možete zatražiti plaćanje od kupca izravno u niti poruke ili označiti da ste primili uplatu. Također možete pratiti uvide koji pomažu u povećanju prodaje.
  • Označi kao poslano (Mark as Dispatched): Možete označiti da je narudžba poslana pomoću odjeljka aktivnosti u pristigloj pošti na Facebook stranici.

Odnedavno u Inboxu pojedinih (ne svih) FB stranica pojavila se opcija E-mail koja korisnicima omogućava slanje marketinških e-poruka u inbox. Ova opcija još nije dostupna svima pa stignemo testirati i pripremiti blog o Facebook inačici Mailchimpa i slanja newslettera. 

Facebook Inbox – emails

Do tada namjestite inbox i organizirajte svoj posao tako da na jednom mjestu primate sve poruke i komentare. I odgovorite na njih.

Zatrebate li našu asistenciju, pronađite nas na Facebooku, Google My Business, Linkedlnu ili na plaži duž Jadrana.

Želiš biti vidljiv na internetu i online prodati svoje proizvode/usluge? Imamo plan! Nazovi!
Ako želite povremeno dobiti još poneki savjet ili informaciju od nas, slobodno se upišite u naš newsletter. Nećemo gnjaviti – ako prekršimo ovo obećanje – uvijek se možete odjaviti.

Svaki dan nešto naučimo.
I to rado podijelimo.

#digitalnimarketing