Vodič: Instagram oglašavanje direktno iz aplikacije

Oglašavanje na Instagramu? Ima li smisla i zašto oglašavati direktno iz aplikacije? Instagram ima 2,3 milijarde korisnika, koji provedu prosječno pola sata na toj platformi. I možda niste znali – Cristiano Ronaldo je sa 596 milijuna folowera, najpraćenija osoba na toj platformi.

Međutim, ovdje nije riječ o influencerima, već o oglašavanju na Instagramu.

Ukratko – sve možete obaviti na svom mobitelu u 5 jednostavnih koraka. I to dok pijete jutarnju kavu u kvartovskom kafiću.

Instagram oglašavanje iz aplikacije na mobitelu

Predkorak 1: Konfiguracija Instagram poslovnog profila

Ako već niste, prvi predkorak je da svoj standardni profil (kao fizička osoba), nadogradite ili “pretvorite” u poslovni profil. Bez tog poteza i alata nema oglašavanja na Instagramu.

Predkorak 2: Povezivanje Instagram profila s Facebook stranicom

Sljedeće što trebate napraviti je povezati vaš Instagram poslovni profil s Facebook stranicom. Instagram koristi Facebook-ove alate za oglašavanje, što znači da je i ovaj predkorak uvjet ili uvod u oglašavanje na Instragramu.

Korak 1: Odabir objave za promociju

Imate poslovni profil, povezali ste ga s Facebookom i krećete s oglasima. Odaberite post/objavu koja će najbolje predstaviti vaš brand ili proizvod.

Korak 2: Odabir cilja

Najvažnije pitanje u svakom poslu je – koji je vaš cilj. Instagram aplikacija ima u ponudi 3 cilja:

  • veći broj posjeta profilu
  • već broj posjeta vašoj web stranici
  • više poruka

Odaberite koji cilj vam je najbitniji. Obično je to “veći broj posjeta vašoj web stranici” na kojoj se nalazi više detalja o ponudi/temi iz objave.

Korak 3: Određivanje ciljane publike

Najvažniji zadatak u marketingu je odrediti ciljnu skupinu, ljude koje želite vidjeti kao svoje kupce. Instagram vam omogućuje da prilagodite svoju publiku na temelju dobi, spola, lokacije i interesa.

Instagram i ovdje daje 3 opcije ciljana: posebna kategorija oglasa (za one koji prodaju kredite, bave se politikom, zapošljavaju i sl), automatska publika (koju AI traži po sličnostima s vašim pratiteljima) i ručno izabrana publika (gdje sve sami odabirete).

Korak 4: Postavljanje budžeta i trajanja kampanje

Nakon cilja i ciljne skupine, trebate kazati koliko novca ćete potrošiti na svoju kampanju i koliko će ona dugo trajati. Instagram će automatski rasporediti vaš budžet tijekom odabranog vremenskog perioda.

Korak 5: Praćenje učinka

Nakon što se oglas počne prikazivati, važno je pratiti njegov učinak.

Instagram Insights je alat koji vam može pomoći da analizirate uspjeh oglasa. I to je to!

Savjeti za optimizaciju Instagram oglašavanja:

1. Koristite kvalitetne i “instagramične” slike: Instagram je vizualna platforma za privlačne i visokokvalitetne slike.

2. Testirajte različite vrste oglasa: Koristite fotografije, video, karusel i Story oglase. Testirajte sve formate da saznate što vaši potencijalni kupci najviše vole.

3. Optimizirajte za mobilne uređaje: Većina korisnika Instagrama pristupa platformi preko mobitela. Zato je važno da su vaši oglasi optimizirani za mobilne uređaje.

4. Pišite jasne pozive na akciju (CTA): Jasan poziv na akciju može znatno povećati angažman i konverzije.

5. Eksperimentirajte s ciljanjem: Instagram vam omogućava da detaljno ciljate svoje oglase. Isprobajte različite ciljne skupine, kako bi vidjeli što donosi najbolje rezultate.

Instagram oglašavanje je jednostavno i može biti dobar način za povećanje vidljivosti vašeg branda. S ovim koracima i savjetima, spremni ste započeti svoju Instagram marketinšku kampanju izravno iz aplikacije. Sretno!

Odlučite li ići ozbiljnijim putem, preko Business Managera – platforme za upravljanje facebook i instagram strancama i računima, saznajte kako ga otvoriti i kome dati prava upravljanja.

Zapnete li, javite se da to dovedemo u red.

Želiš biti vidljiv na internetu i online prodati svoje proizvode/usluge? Imamo plan! Nazovi!
Ako želite povremeno dobiti još poneki savjet ili informaciju od nas, slobodno se upišite u naš newsletter. Nećemo gnjaviti – ako prekršimo ovo obećanje – uvijek se možete odjaviti.

Svaki dan nešto naučimo.
I to rado podijelimo.

#digitalnimarketing