Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, Pinterest, Snapchat, G+, Linkdin….
Pitanje koje sve više muči naše klijente? Tko to može popratiti, sve u isto vrijeme?
Fokusirali smo se na Facebook i Instagram.
Facebook jer je najbrojnija zajednica, koja okuplja preko 2 milijarde korisnika, a Instagram jer je sve popularniji, samo u Hrvatskoj je angažirao više od 360.000 korisnika.
Kao i u stvarnom svijetu, isto pravilo vrijedi i u virtualnom izlasku u društvenu zajednicu. Za početak, predstavite se kako treba.
Prvi korak je definirati vrijednosti branda. Tradicija, inovacije, nostalgija, inspiracija, patriotizam, hedonizam ..
Kada definiramo vrijednosti, gradimo povjerenje. Povjerenje u brand, proizvod ili uslugu. Postavljamo strategiju.
Možemo govoriti o sebi što hoćemo, ali kako ono ide… „djeca uče promatrajući što odrasli rade.“
To pravilo vrijedi za sve. Sve što radite, objavljujete, lajkate, komentirate i sherate, stvara sliku o vama u očima vaših korisnika.
Možete pisati o svemu, ali… Važno načelo na facebooku je 80% : 20% . Dakle, samo 20% objava je direktno vezano uz proizvod ili uslugu, a čak 80% se odnosi na objave koje promiču vrijednosti: ljubav, inspiraciju, aktivan život, nostalgiju, hedonizam, tradiciju, kulturu….
Ponekad ćete čeznuti za banalno smiješnim postovima i klikovima, ali to je samo prolazna kriza.
Ne posustajte.. rezultate treba čekati, ali će doći.
Ovo je duži put, ali jedini ispravan.
Nije važno kada i koliko pišem… Upravo suprotno. Redovite objave su još jedan faktor koji gradi povjerenje u brand.
Pojavite li se tu i tamo, tako će vas i doživljavati.
I sve više gubiti interes za brand.
Naša preporuka: koristite kalendar mjesečnih objava na društvenim mrežama.
Rezultati dolaze s vremenom, a Facebook insights ili izvještaji o posjećenosti će vam omogućiti da pratite tko vas posjećuje i koliko često.
Tako ćete znati i jeste li na pravom putu.
Ima li netko tko nije nikad stisnuo tipku BOOST na facebooku?
Vjerojatno ne.
Baš i ne prakticiramo BOOST, naš alat je AD MANAGER – sučelje koje nam omogućava da točno odaberemo kome će se oglas prikazati, kada, koliko često i s kojim ciljem. Pokušavamo prodati proizvod/uslugu onima koji će je i kupiti, a ne samo lajkati.
Sve je mjerljivo! Koliko korisnika je kliknulo, kolika je cijena svakog klika, jesu li muškarci ili žene aktivnije…
Social media marketing zahtijeva strateški, ali i istovremeno fleksibilan pristup objavama.