Facebook inbox

Facebook Inbox: Sve poruke i komentari na jednom mjestu

Sad je već postala stalna praksa da korisnici društvenih mreža šalju upite ili ostavljaju komentare u bilo koje vrijeme, s bilo koje platforme ili aplikacije. Međutim, to je otežalo praćenje tvrtkama koje su zasute upitima i komentarima na Facebooku, Messengeru, Instagramu i Instagram Directu. Facebook je prepoznao taj problem i omogućio da Page Inbox postane jedno mjesto za upravljanje porukama koje tvrtka prima na Messengeru i Instagramu.

Čemu služi Inbox?

  • Čitajte poruke s mobilnog uređaja ili računala i odgovarajte na njih.
  • Uštedite vrijeme tako što s jednog mjesta upravljate komunikacijom.
  • Koristite alate za upravljanje i organiziranje poruka.
  • Pogledajte komentare na Facebooku i Instagramu, postove na stranici posjetitelja i preporuke za stranice.

Na kvalitetu Facebook stranice ili Instagram profila utječe i podatak koliko brzo odgovarate na komentare i poruke.

Messenger

Oko 1,3 milijarde ljudi koristi Messenger svakog mjeseca, a pratitelji i tvrtke razmijene 20 milijardi poruka. Messenger možete koristiti za generiranje potencijalnih kupaca, završavanje transakcija, povećanje svijesti ili ponovno angažiranje kupaca. U Messengeru možete koristiti i automatizirane alate.

Instagram Direct
Svaki mjesec oko 150 milijuna korisnika Instagrama razgovara s brandom kojeg prati. Instagram Direct možete koristiti za privatnu komunikaciju s kupcima ili odgovaranje ljudima koji vide vaše priče i postove i žele više informacija, poput vaše web stranice ili načina kupnje.

Alati za upravljanje porukama

Organizirajte svoje poruke da stignu na jedno mjesto – u inbox. Za početak povežite Instagram tako da objedinite poruke i komentare i s te društvene mreže.

Što sve imate na raspolaganju u Facebook Inboxu?

Facebook Inbox- kategorije

Facebook Inbox- Alati koji su dostupni u Messengeru na desktopu i Instagram Direct

  • Oznake (Labels): Možete stvoriti oznake za svoje razgovore kako biste ih organizirali. Oznake mogu biti o bilo čemu, poput tema razgovora ili statusa narudžbi.
Facebook Inbox- kako upravljati oznakama?
  • Bilješke (Notes): Bilješke vam pomažu organizirati razgovore. Samo osobe koje upravljaju vašom stranicom mogu vidjeti vaše bilješke.
Facebook Inbox – Bilješke
  • Dodjeljivanje ljudi za upravljanje porukama (Assign people to manage messages): Pomoću Inboxa više ljudi koji upravljaju vašom stranicom mogu odgovarati na poruke, pa čak i dodijeliti razgovore određenim osobama. Možda još nemate pristup ovoj značajci za Instagram.
  • Premjesti u Gotovo (Move to Done): Odaberite kvačicu za Označi kao gotovo nakon što ispunite zahtjev. Poruke označene kao gotove premještaju se u mapu Gotovo.
  • Označi kao praćenje (Mark as Follow up): Poruku možete označiti i za praćenje dodavanjem zvjezdice u poruku kao podsjetnik.
Facebook Inbox- status poruka

Facebook Inbox- Alati koji će vam pomoći da odgovorite na svoje poruke

Da biste uštedjeli vrijeme za sebe i svoju tvrtku, koristite ove alate za odgovaranje na poruke u pristigloj pošti.

  • Spremljeni odgovori (Saved replies): Brzo reagirajte na poruke spremanjem odgovora na često postavljana pitanja, kao što su adresa, radno vrijeme trgovine, pravila dostave i još mnogo toga. Dostupno na Instagram Direct i Messenger za radnu površinu.
  • Automatizirani odgovori (Automated responses): Olakšajte klijentima interakciju s vašom tvrtkom, čak i kad vas nema, pomoću automatiziranih odgovora.
  • Pozdravite kupce  (Greet customers): Pobrinite se da ljudi koji pošalju poruku o vašoj tvrtki dobiju odgovor, čak i kada ste izvan mreže. Pomoću ovih poruka postavite očekivanja kada ćete osobno odgovoriti.
  • Trenutni odgovori (Instant replies) : Uključite trenutne odgovore da biste automatski slali odgovor svima koji pošalju vašu stranicu. Možete prilagoditi svoju poruku da se pozdravite, pružite kupcima više informacija o vašoj stranici ili ih obavijestite kada očekuju odgovor. Dostupno za Instagram Direct na stolnim računalima i Android uređajima.
Facebook Inbox- instant reply
  • Određeni raspored / poruke (Away schedule/messages) : Možete automatski postaviti status svoje stranice na “odsutan” tijekom zakazanog radnog vremena. Obavijestite ljude kada vaše stranice nema i kada mogu očekivati ​​odgovor s udaljenim porukama. Dostupno za Instagram Direct na stolnim računalima i Android uređajima.
  • Često postavljana pitanja (Frequently asked questions) : Pošaljite informacije kao odgovor na često postavljana pitanja koja ste dodali u odjeljak O stranici na stranici, kao što su podaci o kontaktima, mjesto i radno vrijeme. Dostupno u programu Messenger za radnu površinu.
Facebook Inbox- učestala pitanja
  • Odgovorite na povratne informacije (Respond to feedback): Pošaljite poruku za nastavak nakon što netko javno podijeli da preporučuje (ili ne) vašu stranicu. Možete prilagoditi poruku i kada je poslana. Dostupno u programu Messenger za radnu površinu.
  • Komunicirajte o poslovima (Communicate about jobs): Ako su na vašoj stranici postavljene prijave za posao, možete odgovoriti nekome tko se prijavio. Možete prilagoditi poruku i kada je poslana. Dostupno u programu Messenger za radnu površinu.
Facebook Inbox- job application received

Facebook Inbox- Alati koji će vam pomoći u postizanju poslovnih ciljeva

Ako ste na svojoj stranici postavili trgovinu i putem pristigle pošte stranice potvrđujete plaćanje kupaca, pomoću Insights stranice možete pratiti koliko ste narudžbi imali i zaradu od narudžbi.
Da biste vidjeli Insights za narudžbe svoje stranice:

  • U News Feedu kliknite Stranice (pages) u lijevom izborniku.
  • Idite na svoju stranicu.
  • Kliknite Insights u lijevom izborniku.
  • Kliknite Narudžbe (orders) s lijeve strane.

Prema zadanim postavkama možete vidjeti zaradu od svojih narudžbi i broj narudžbi tijekom posljednjih 7 dana i više.

Oznake za praćenje statusa:

  • Označi kao narudžbu (Mark as Order placed): Upotrijebite gumb izravno u niti poruke ili dodajte aktivnost da biste potvrdili da je narudžba poslana. O tim će se radnjama izvještavati i uvidima te u programu Ads Manager.
  • Označite razgovor kao plaćen (Mark a conversation as Paid): Možete zatražiti plaćanje od kupca izravno u niti poruke ili označiti da ste primili uplatu. Također možete pratiti uvide koji pomažu u povećanju prodaje.
  • Označi kao poslano (Mark as Dispatched): Možete označiti da je narudžba poslana pomoću odjeljka aktivnosti u pristigloj pošti na Facebook stranici.

Odnedavno u Inboxu pojedinih (ne svih) FB stranica pojavila se opcija E-mail koja korisnicima omogućava slanje marketinških e-poruka u inbox. Ova opcija još nije dostupna svima pa stignemo testirati i pripremiti blog o Facebook inačici Mailchimpa i slanja newslettera. 

Facebook Inbox – emails

Do tada namjestite inbox i organizirajte svoj posao tako da na jednom mjestu primate sve poruke i komentare. I odgovorite na njih.

Zatrebate li našu asistenciju, pronađite nas na Facebooku, Google My Business, Linkedlnu ili na plaži duž Jadrana.

Ako želite povremeno dobiti još poneki savjet ili informaciju od nas, slobodno se upišite u naš newsletter. Nećemo gnjaviti – ako prekršimo ovo obećanje – uvijek se možete odjaviti.