Sad je već postala stalna praksa da korisnici društvenih mreža šalju upite ili ostavljaju komentare u bilo koje vrijeme, s bilo koje platforme ili aplikacije. Međutim, to je otežalo praćenje tvrtkama koje su zasute upitima i komentarima na Facebooku, Messengeru, Instagramu i Instagram Directu. Facebook je prepoznao taj problem i omogućio da Page Inbox postane jedno mjesto za upravljanje porukama koje tvrtka prima na Messengeru i Instagramu.
Čemu služi Inbox?
- Čitajte poruke s mobilnog uređaja ili računala i odgovarajte na njih.
- Uštedite vrijeme tako što s jednog mjesta upravljate komunikacijom.
- Koristite alate za upravljanje i organiziranje poruka.
- Pogledajte komentare na Facebooku i Instagramu, postove na stranici posjetitelja i preporuke za stranice.
Messenger
Oko 1,3 milijarde ljudi koristi Messenger svakog mjeseca, a pratitelji i tvrtke razmijene 20 milijardi poruka. Messenger možete koristiti za generiranje potencijalnih kupaca, završavanje transakcija, povećanje svijesti ili ponovno angažiranje kupaca. U Messengeru možete koristiti i automatizirane alate.
Instagram Direct
Svaki mjesec oko 150 milijuna korisnika Instagrama razgovara s brandom kojeg prati. Instagram Direct možete koristiti za privatnu komunikaciju s kupcima ili odgovaranje ljudima koji vide vaše priče i postove i žele više informacija, poput vaše web stranice ili načina kupnje.
Alati za upravljanje porukama
Organizirajte svoje poruke da stignu na jedno mjesto – u inbox. Za početak povežite Instagram tako da objedinite poruke i komentare i s te društvene mreže.
Što sve imate na raspolaganju u Facebook Inboxu?
Facebook Inbox- Alati koji su dostupni u Messengeru na desktopu i Instagram Direct
- Oznake (Labels): Možete stvoriti oznake za svoje razgovore kako biste ih organizirali. Oznake mogu biti o bilo čemu, poput tema razgovora ili statusa narudžbi.
- Bilješke (Notes): Bilješke vam pomažu organizirati razgovore. Samo osobe koje upravljaju vašom stranicom mogu vidjeti vaše bilješke.
- Dodjeljivanje ljudi za upravljanje porukama (Assign people to manage messages): Pomoću Inboxa više ljudi koji upravljaju vašom stranicom mogu odgovarati na poruke, pa čak i dodijeliti razgovore određenim osobama. Možda još nemate pristup ovoj značajci za Instagram.
- Premjesti u Gotovo (Move to Done): Odaberite kvačicu za Označi kao gotovo nakon što ispunite zahtjev. Poruke označene kao gotove premještaju se u mapu Gotovo.
- Označi kao praćenje (Mark as Follow up): Poruku možete označiti i za praćenje dodavanjem zvjezdice u poruku kao podsjetnik.
Facebook Inbox- Alati koji će vam pomoći da odgovorite na svoje poruke
Da biste uštedjeli vrijeme za sebe i svoju tvrtku, koristite ove alate za odgovaranje na poruke u pristigloj pošti.
- Spremljeni odgovori (Saved replies): Brzo reagirajte na poruke spremanjem odgovora na često postavljana pitanja, kao što su adresa, radno vrijeme trgovine, pravila dostave i još mnogo toga. Dostupno na Instagram Direct i Messenger za radnu površinu.
- Automatizirani odgovori (Automated responses): Olakšajte klijentima interakciju s vašom tvrtkom, čak i kad vas nema, pomoću automatiziranih odgovora.
- Pozdravite kupce (Greet customers): Pobrinite se da ljudi koji pošalju poruku o vašoj tvrtki dobiju odgovor, čak i kada ste izvan mreže. Pomoću ovih poruka postavite očekivanja kada ćete osobno odgovoriti.
- Trenutni odgovori (Instant replies) : Uključite trenutne odgovore da biste automatski slali odgovor svima koji pošalju vašu stranicu. Možete prilagoditi svoju poruku da se pozdravite, pružite kupcima više informacija o vašoj stranici ili ih obavijestite kada očekuju odgovor. Dostupno za Instagram Direct na stolnim računalima i Android uređajima.
- Određeni raspored / poruke (Away schedule/messages) : Možete automatski postaviti status svoje stranice na “odsutan” tijekom zakazanog radnog vremena. Obavijestite ljude kada vaše stranice nema i kada mogu očekivati odgovor s udaljenim porukama. Dostupno za Instagram Direct na stolnim računalima i Android uređajima.
- Često postavljana pitanja (Frequently asked questions) : Pošaljite informacije kao odgovor na često postavljana pitanja koja ste dodali u odjeljak O stranici na stranici, kao što su podaci o kontaktima, mjesto i radno vrijeme. Dostupno u programu Messenger za radnu površinu.
- Odgovorite na povratne informacije (Respond to feedback): Pošaljite poruku za nastavak nakon što netko javno podijeli da preporučuje (ili ne) vašu stranicu. Možete prilagoditi poruku i kada je poslana. Dostupno u programu Messenger za radnu površinu.
- Komunicirajte o poslovima (Communicate about jobs): Ako su na vašoj stranici postavljene prijave za posao, možete odgovoriti nekome tko se prijavio. Možete prilagoditi poruku i kada je poslana. Dostupno u programu Messenger za radnu površinu.
Facebook Inbox- Alati koji će vam pomoći u postizanju poslovnih ciljeva
Ako ste na svojoj stranici postavili trgovinu i putem pristigle pošte stranice potvrđujete plaćanje kupaca, pomoću Insights stranice možete pratiti koliko ste narudžbi imali i zaradu od narudžbi.
Da biste vidjeli Insights za narudžbe svoje stranice:
- U News Feedu kliknite Stranice (pages) u lijevom izborniku.
- Idite na svoju stranicu.
- Kliknite Insights u lijevom izborniku.
- Kliknite Narudžbe (orders) s lijeve strane.
Prema zadanim postavkama možete vidjeti zaradu od svojih narudžbi i broj narudžbi tijekom posljednjih 7 dana i više.
Oznake za praćenje statusa:
- Označi kao narudžbu (Mark as Order placed): Upotrijebite gumb izravno u niti poruke ili dodajte aktivnost da biste potvrdili da je narudžba poslana. O tim će se radnjama izvještavati i uvidima te u programu Ads Manager.
- Označite razgovor kao plaćen (Mark a conversation as Paid): Možete zatražiti plaćanje od kupca izravno u niti poruke ili označiti da ste primili uplatu. Također možete pratiti uvide koji pomažu u povećanju prodaje.
- Označi kao poslano (Mark as Dispatched): Možete označiti da je narudžba poslana pomoću odjeljka aktivnosti u pristigloj pošti na Facebook stranici.
Odnedavno u Inboxu pojedinih (ne svih) FB stranica pojavila se opcija E-mail koja korisnicima omogućava slanje marketinških e-poruka u inbox. Ova opcija još nije dostupna svima pa stignemo testirati i pripremiti blog o Facebook inačici Mailchimpa i slanja newslettera.
Do tada namjestite inbox i organizirajte svoj posao tako da na jednom mjestu primate sve poruke i komentare. I odgovorite na njih.
Zatrebate li našu asistenciju, pronađite nas na Facebooku, Google My Business, Linkedlnu ili na plaži duž Jadrana.