DRUŠTVENE MREŽE – što poduzetnici griješe?

Društvene mreže, pogotovo Facebook i Instagram, postale su standardne platforme koje koristi 90% poduzetnika, ali, nažalost, većina njih preskoči najvažniji korak – strategiju objava na društvenim mrežama.

STech Akcelerator je pokrenuo seriju webinara pod nazivom Biznis srijeda, a u petoj po redu je gostovala naša Sandra Buljubašić, suvlasnica Agencije za digitalni marketing Promocija BB. Tema je bila Društvene mreže – što poduzetnici najčešće griješe?

Među najčešćim greškama poduzetnika, istaknuti su primjeri iz prakse:

  • NASUMIČAN ODABIR PLATFORMI KOMUNIKACIJE – DRUŠTVENIH MREŽA (“čini mi se da su svi na Facebooku”)
  • SLABO ILI NIKAKVO POZNAVANJE DRUŠTVENIH MREŽA (“imam otvoren Instagram, znam kako to funkcionira”)
  • HISTERIČAN LOV NA LAJKOVE (“stavit ću macu ili smiješni meme”)
  • NEPOSTOJANJE PLANA I CILJA (“malo ću ovo pa ću onda ono”)
  • NEDOSTATAK PROMIŠLJANJA O PROIZVODU / USLUZI (“mogla bi prodavati mamama, a vole me i tate, zapravo me kupuju bake”)
  • FOKUSIRANOST NA IZGLED FOTOGRAFIJA I POPRATNIH EMOTIKONA
  • NEREDOVITOST OBJAVA (primjer hoteli i turističke agencije- “nestanu” preko ljeta) 
  • DRUŠTVENE MREŽE (NI)SU BESPLATNE (“otvorit ću facebook, to me ništa ne košta”)

Kako ne bi sve ostalo na nabrajanju pogrešaka, Sandra je 70-polaznika webinara provela kroz stvarni proces izrade digitalne strategije, u kojoj se definira: tko ste, što radite, tko je vaša ciljna publika, koji su benefiti vaših proizvoda, tko vam je konkurencija, koje društvene mreže trebate otvoriti i zašto, kako ćete komunicirati…

Na kraju su svi polaznici webinara dobili predložak Strategije objava na društvenim mrežama, predložak mjesečnog kalendara objava na društvenim mrežama, a naši posjetitelji web stranice mogu ih skinuti na linkovima dolje.

Strategija objava na društvenim mrežama

Kalendar mjesečnih objava na društvenim mrežama

Zatrebate li pomoć pri izradi strategije ili kalendara, javite se pa ćemo zajedno proći cijeli proces.

Nije teško, ali traži vrijeme i strpljivost.

Kada jednom to napravite, znat ćete da ste napravili dobar posao. Koji se isplati. To je ipak najvažnije u poslu, zar ne?

Ako želite povremeno dobiti još poneki savjet ili informaciju od nas, slobodno se upišite u naš newsletter. Nećemo gnjaviti – ako prekršimo ovo obećanje – uvijek se možete odjaviti.