Nitko to nije htio izgovoriti naglas, ali svi oni koji su u marketingu, znali su, da na prvi spomen krize i zatvaranja firmi zbog koronavirusa, prvo kreće rezanje marketing troškova.
Razumljivo. Ne treba biti licemjeran. Sada je zaista važno sačuvati živu glavu, a ostalo što preživi.
Početkom prošlog tjedna na počeli su stizati e-mailovi na marketing agencije:”stavljamo sve marketinške aktivnosti u mirovanje”, “smanjit ćemo marketinške budžete”, “pokušavamo samo zadržati zaposlenike..”
Postalo je nelagodno otvarati inbox jer svaki novi e-mail ili telefonski poziv bio je približavanje litici s bezdanom nelikvidnosti.
Što sad? Da što sad, već je panično odzvanjalo pitanje u glavi.
Diši duboko. Diši, diši.. Ma kvragu svi savjeti i pozitive. Sada treba trezveno odlučiti što s poslom, ljudima, sam sa sobom, svojom obitelji, psom… Ništa više nije isto.
Nepoznato je. Novo je. I bojimo se.
To ne znači da ne trebamo dati sve od sebe.
Krećemo redom: