Vodič za Instagram: story, objava i IGTV.

Povećaj broj pratitelja uz male trikove!

Što je Instagram Story, kako napraviti dobar “post” ilitiga objavu, koja je to televizija zvana IGTV, i kako naredati #hashtagove da privučete više lajkova i komentara – sve to donosimo u ovom blogu!

Ne očekujte da ćete preko noći postati Instagram zvijezda koju će ljudi plaćati, za to vam ipak trebamo mi 😀 Ono što želimo reći je da za to treba vremena, marketinška strategija ( MI- vidite da vas nismo lagali), nešto novaca i dobre slike!

PODIJELI TRENUTAK DOBRE PRIČE – #STORY

Ispričaj priču kroz Instagram Story! Vidio/la si divan zalazak sunca ili dupine u vali (teško, ali nije nemoguće) i želiš to podijeliti sa svima, ali ta narančasta ili plava ne idu sa ostatkom Instagram profila koji je u bež tonovima. Nema problema! Opcija koja traje 24 sata idealna je za podijeliti „nesavršene“ trenutke putovanja, videa i slike bez da narušava harmoniju i sklad vašeg profila.

Instagram Story nudi razne mogućnosti, kao što su: postavljanje lokacije, pjesme, GIF-ovi, ankete, kvizovi, smajlići. Od nedavno čak možete podržati razne akcije i mala lokalna poduzeća.

Tu nema sređivanja, uljepšavanja, to je trenutak koji ste obilježili kako bi ispričali ili pokazali nešto vašem srcu milo.. Story traje maksimalno 15 sekundi, fora je da priču slažete jednu za drugom, tako kada jedan završi priča se samo nastavlja na drugi…

Sve mogućnosti Story-a / Story postavljamo klikom na krug i plus (+), a možemo i klikom na kamericu iznad

U zadnje vrijeme ljudi koji provode vrijeme na Instagramu, imaju naviku više “listati story”, nego “vritit objave” pa su se Influenceri odmah dosjetili kako skupljati lajkove. Stave objavu u story-u i prekriju je smajlićem NEW POST uz obavezno “tap here”. Pomalo je iritirajuće, jer mi ljudi lijeni po prirodi imamo 2 extra klika za napraviti, ali moramo priznati da zaista funkcionira.

POZOVI PRIJATELJE NA KAVU- podijeli svoju lokaciju!

Jedan od provjereno učinkovitih načina kako povećati broj pregleda je postavljanje lokacije! Tu opciju možete koristiti za svaki story, imajte na umu da se najviše koristi za barove/restorane & putovanja.

Evo jedne ludilo stvari. Zašto volimo IG lokaciju? Često puta ni sami ne znamo gdje smo, kako se zove restoran ili adresa na kojoj se nalazimo, posebno ako nismo u granicama Lijepe naše. Instagram tad posluži kao najbolji pametni prijatelj koji vas locira u sekundi! Hvala Instagrame naš!

Klikni na krug za fotografiranje!

KADA I KAKO OBJAVLJIVATI #INSTASTORY ?

Pričati možete svaki dan, glavno je da ne budete dosadni inače pratitelji odlaze. U svemu treba znati mjeru pa tako i na društvenim mrežama. U Story objavljujete ono što želite podijeliti sa drugima, ali bez da rušite sklad boja i urednost svoh Instagram profila.

Iskoristite opcije koje vam nudi, budite kreativni i zanimljivi. Koristite GIF-ove, lokaciju, glazbu, kvizove i ankete kako bi potakli veći interes svojih pratitelja.

POST = INSTAGRAM OBJAVE

Instagram objave još nazivamo i POSTovima (engl. to post = objaviti), iako se ne radi o pravom postu i ne jedenju, imajte na umu da u svemu treba imati mjeru i da bi svima povremeno dobro došao post od društvenih mreža. Volimo dati prednost kvaliteti sadržaja nad kvantitetom, pa to toplo preporučamo svakome!

“Šta si ono objavija na Instagramu? “ Zvuči poznato?

Za razliku od Storyja, objava je trajna. Ili bar traje dok je ne izbrišeš, što kao praksu (“objavi pa briši”) nikako ne podržavamo. Objava ne nestaje kao magija sama od sebe nakon 24 sata. Naravno da vam nitko ne brani da obrišete sliku, zato i postoji opcija Delete ili Obriši.

Postoji još jedna opcija, idealna za osobe koje se npr. prekidaju pa se mire sa svojom boljom polovicom. Ta opcija se zove “Arhiviraj” i pruža nam mogućnost da se slika makne s profila, a poslije lako vrati na profil kao da ništa nije bilo.

Što sve dobra objava mora sadržavati?

Pa bez fotografije ne možete, dakle: kvalitetnu, autorsku fotografiju.

Ispod fotografije ili slike postoji prozorčiću koji se može upisati tekst. Iskoristite to! Svi vole pročitati koju pametnu ili naučiti nešto novo. Napišite kratki opis, budite kreativni i poučni, stvorite sadržaj koji će ljudima biti zanimljiv. Na kraju krajeva glavni razlog zašto ljudi prate vaš profil je taj što ste im zanimljivi. Ispod opisa postavite #hashtagove – o njima ćemo detaljnije u nastavku teksta.
Lokacija – osim što na Storyju možete označiti gdje ste, možete i u objavi. Postavite lokaciju, pogotovo ako je poslovni profil jer će vašu sliku vidjeti više ljudi, a to znači veći doseg, pojednostavljeno bi to bilo više lajkova i komentara.
Ako su ljudi na slici označite ih, sigurno će im biti drago, pogotovo ako su loše ispali na slici… ????

Objave na Instagram profilima mogu biti u obliku: slike, više slika koje idu jedna za drugom (tzv. carousel), videa i loop – videom koji se vrti u beskonačnost.
Kad čujete da se nekome život vrti u loop-u to znaci da mu se sve vrti u krug ispočetka. Sjećate se filma Beskrajni dan (Groundhog Day), popularne američke romantične komedije iz 1993. sa Bill Murrayem u glavnoj ulozi, ciničnom meteorologu koji proživljava stalno isti dan. E, to je to! #dijelimozanje i izreke nove generacije.

Klikom na opciju “podijeli” lansirate svoju objavu!

IGTV- KANAL NOVE GENERACIJE

IGTV najkraće možemo opisati kao “Instagramski YouTube-a,” Kratica IG označava Instagram, a TV svi znamo što je. Ukoliko želite otići u smjeru influencera, snimati nekakva videa koja su duži od 1 minute, Instagram ih automatski prebacuje na IGTV. Najviše ga koriste poznati kako bi prezentirali nove proizvode ili i ideje.

Što možete sve pronaći na IGTV?

Doslovno sve. Od recepata, kuhanja, super zabavnih videa što ne smijete raditi kod kuće, kako koristiti neke proizvode, recenzije drugih u kojima pričaju njihova iskustva s putovanja i slično..
Za dobar video treba vam: volja, humor, i da budete zanimljivi ljudima. Zato mi nemamo kanal.Već na prvoj stavci smo pokleknuli. ????

#Hashtag

Zamislite da sređujete sobu i sve stavljate na svoje mjesto. Tome služe i hashtagovi. To su oznake koje služe da opišete sliku kako bi ih Instagram stavio u tu “ladicu”. Kada uđete u #priroda naći ćete samo slike prirode. Kada upišete #čokolada izaći će sve čokoladno. Jednostavno Instagram pravi arhivu slika, stavlja ih u kategorije ili “ladice” da bi se ljudi mogli lakše snaći
Zato je važno da vaši hashtagovi opisuju slike. Stavljate li hashtagove tek tako, da nisu povezani sa slikom Instagram vas može kazniti i blokirati. Radite mu nered takvim ponašanjem.

Koliko hashtagova je idealno “okačiti” ?

Možete staviti maksimalno 32 hashtaga, ali nema smisla toliko toga “nakrcati”. Idealno bi bilo od 8-11. Najbolje ih je slagati po veličini, svaka oznaka hashtaga ima naznačeno koliko puta je korištena. Primjer #summer je korištena 21.567.765 puta, dok je #cetina korištena recimo 10 tisuća puta. Najbolje bi bilo kombinirati hashtagove s većim i manjim oznakama.

Ali to nije sve! Više o postavljanju poslovnih profila, savjetima i uputama kontaktirajte nas. Tu smo da pomognemo. 🙂

Želiš biti vidljiv na internetu i online prodati svoje proizvode/usluge? Imamo plan! Nazovi!
Ako želite povremeno dobiti još poneki savjet ili informaciju od nas, slobodno se upišite u naš newsletter. Nećemo gnjaviti – ako prekršimo ovo obećanje – uvijek se možete odjaviti.

Svaki dan nešto naučimo.
I to rado podijelimo.

#digitalnimarketing