Kako pisati Facebook i Instagram objave za hotele i apartmane?

Zabrinjava vas broj pregleda, posjetitelja i lajkova na Facebook i Instagram profilu vašeg hotela ili privatnog smještaja? 

Istina, Facebook je ograničio doseg organskih objava, zbog čega ni svi pratitelji ne vide vašu novu objavu, ali je li to baš jedini razlog? Prelistajte malo svoje ranije objave, čak i objave svoje konkurencije, i iskreno recite bi li vi oduševljeno zastali i “potrošili” vrijeme čitajući te hvalospjeve?

Zastali ste sigurno ako ste vidjeli prelijepu fotografiju ili video, ali mi pričamo o sadržaju. Koliko puta vas je dotakla nečija rečenica, misao ili poruka?

Previše pitanja, radije pogledajmo kako napisati objavu zbog koje će gosti odsjesti baš u vašem hotelu ili apartmanu!

Kreirajte TOP liste

Sigurno ste pretraživali top 10 mjesta koje posjetiti u nekom gradu ili recimo, top 5 savjeta za efikasno mršavljenje, stiliziranje kose i slično. Oslobodite svoje ideje i kreirajte objavu u kojoj ćete napisati barem top 5 razloga zašto je dobro odsjesti u vašem hotelu, što večerati u hotelskom restoranu ili zašto je baš ta destinacija na kojoj se nalazite odlična za odmor. A top 5 ideja što raditi za vrijeme boravka u vašem hotelu ili koje zanimacije posjetiti? Obavezno dodati i zanimljivu fotografiju ili video i lajkovi su zagarantirani! Svi vole “top liste”.

Instagram i Facebook: Kreiranje TOP liste

Zanimljivosti o vašoj destinaciji

Što je ono što vaš grad čini posebnim i zabavnim, po čemu je poznat, što gosti ne smiju propustiti, koja jela moraju probati, gdje je najbolja zabava, noćni provod i slično? Takve informacije uvijek su zgodne za objavu na društvenim mrežama i blogovima.

Iskoristite recenzije vaših gostiju

Ako gost snimi Instagram ili Facebook story u vašem objektu u kojem hvali smještaj, obavezno takav sadržaj podijelite na društvene mreže. Primjerice, kada dobijete e-mail ili recenziju na stranici, zamolite gosta ako možete podijeliti to na vaše društvene mreže ili blog. 

Istaknite zanimljivosti o vašoj lokaciji

Budite prvi i podijelite sve novosti vezane uz lokaciju vašeg hotela ili smještajne jedinice. Nove sadržaje u sklopu hotela ili izvan njega, otvorenje obližnje pivnice, restorana, kafića, izložbe, što god da je novo i zanimljivo obavezno podijelite putem priče, objave ili bloga. Imajte na umu da gosti uvijek vole pročitati nešto o tome kako se mogu opustiti i zabaviti u mjestu u kojem odsjedaju.

Napišite korisne savjete za putovanja

Objave i blogovi sa savjetima za putovanja, uvijek su dobrodošli. Takav sadržaj uključuje zanimljivosti o mjestima, podsjetiti putnike što da ponesu, na što trebaju obratiti pažnju, koja su tradicionalna jela u vašem gradu, itd. Ova forma teksta odlično trpi “top liste”.

Recite im nešto više o hotelskom osoblju

Dopustite pratiteljima da saznaju što se događa izvan kulisa. Pokažite im kako se vaše hotelsko osoblje zabavlja na pauzi, kako se pripremaju za sastanak, kako pripremaju stol za večeru, kako ljubazno dočekuju goste i slično. Vjerujte nam, privući ćete ih takvim pristupom i time poslati jednu prijateljsku atmosferu.

Snimite video s odgovorima na najčešće postavljena pitanja

Koja su to pitanja koja vam najčešće stižu na mail ili vas gosti pitaju na recepciji? Kako biste im još više približili svoju ponudu i bili što zanimljiviji, obavezno snimite kratki video u kojemu im odgovarate na često postavljena pitanja. Postavite to na priče, objave i stranicu i uživajte u lajkovima.

Postavljajte ankete i pitanja

Često ih animirajte anketama u Instagram i Facebook pričama ili ih u objavi pitajte nešto. Primjerice, sviđa li im se doručak u hotelu, koje jelo najviše naručuju, koja atrakcija u sklopu objekta im je najdraža, koliko ocjenjuju SPA ponudu i slično.

Osim pitanja o hotelu, pitajte ih koja im se znamenitost više svidjela, koji im je najbolji restoran, plaža

Ovaj oblik interakcije s pratiteljima je veoma učinkovit i zabavan.

Preporuke osoblja

Gostima je zanimljivo vidjeti kako žive ljudi u nekom gradu, što i gdje jedu, u čemu uživaju i slično. Dajte im i vaše osobne savjete, gdje je vama najdraže nešto jesti, prošetati, koja atrakcija vam je najdraža, izlet i slično. Ovo obavezno ubacite u vašu rutinu objavljivanja i vidjet ćete kako će vam porasti engagement.

Objave u novinama ili na portalima

Je li vaš hotel objavljen u nekom časopisu ili novinama, jeste li gostovali u nekoj radijskoj i televizijskoj emisiji? Obavezno dijelite takav sadržaj i jer će to sigurno zanimati vaše potencijalne goste.

Zaključak je sljedeći- budite korisni, ne tašti!

Korisne savjete za pisanje možete pročitati u našem ranijem blogu Kako pisati objave za društvene mreže, a prelistajte i ostale teme iz digitalnog marketinga.

I kao što je jedan profesor kreativnog pisanja savjetovao svojim studentima – pišite, pišite i pišite. Samo tako možete postati bolji!

Ako želite povremeno dobiti još poneki savjet ili informaciju od nas, slobodno se upišite u naš newsletter. Nećemo gnjaviti – ako prekršimo ovo obećanje – uvijek se možete odjaviti.