Voljeli ga ili mrzili, Linkedin ne možete zanemariti – to je platforma za zapošljavanje i društvena mreža. Ako želite dosegnuti vrhunske talente, oglasite posao na Linkedinu.
Svake sekunde na LinkedIn se prijave dva kandidata, a prema posljednjoj statistici na LInkedinu je trenutno aktivno 800 milijuna korisnika iz 200 zemlja svijeta.
Posao na LinkedInu možete objaviti besplatno ili se možete odlučiti za plaćeni LinkedIn oglas za posao. Bez obzira koju opciju odaberete, prva važna stvar koju morate učiniti je izraditi LinkedIn stranicu tvrtke.
Besplatno možete objaviti jedan posao na LinkedInu.
Ako želite imati više otvorenih radnih mjesta u isto vrijeme, Linkedln vam nudi plaćene opcije.
Kako besplatno objaviti posao na LinkedInu
Kliknite na ikonu Posao na vrhu vaše LinkedIn stranice

Ulaskom u kategoriju Jobs, možete koristiti više kategorija za poslove, ali u ovom trenutku zanima nas opcija Post a free job u lijevoj koloni.

Počnite s nazivom posla, odaberite stranicu tvrtke koja oglašava posao, istaknite je li to posao na daljinu ili u uredu, odaberite lokaciju i full- time ili part-time posao.

Ispunite važna polja kao što je opis posla. LinkedIn može predložiti opis posla. Možete koristiti predložak ili napisati svoje uvjete. U zasebnom polju Add skills dodajte vještine koje su potrebne za posao.

Kako vaš oglas za posao izgleda u opciji Preview?

U koraku dva, odaberite kako želite primati molbe za posao. Također, prije pregleda postavite važna pitanja- to će vam pomoći da filtrirate nekvalificirane kandate.

Dodajte samo ona pitanja koja su ključna za vašeg idealnog kandidata.
Kliknite na Continue.

U trećem koraku, možete izabrati BESPLATNU verziju oglasa ili plaćenu verziju oglasa.
Besplatnu verziju možete odabrati kada imate samo jedan aktivan oglas u određenom trenutku, a ako ih imate više , onda vas Linkedln usmjerava na PLAĆENU verziju.
Što dobivam s plaćenom verzijom oglasa?
Plaćena verzija, kako je i za očekivati, je vidljivija i stiže na news feed većeg broja korisnika, a vi definirate budžet i trajanje.

Odlučite li se za plaćenu verziju, izaberite karticu, upišite podatke i kliknite na Post job.

Koliko ćete platiti taj oglas, koliko će biti aktivan, kada ćete dobiti račun, možete li mijenjati dnevni budžet i ostala pitanja možete saznati u kategoriji Frequently asked questions:

JEDAN besplatni oglas za posao također se može pretraživati na LinkedIn poslovima. Međutim, vidljivost ovog oglasa za posao se smanjuje s danima koji prolaze jer se na LinkedIn dodaje sve više i više poslova.
Ali kada odlučite promovirati posao na LinkedInu s plaćenim opcijama, vaš bi popis poslova mogao ostati na vrhu.
Kako podijeliti objavu za posao na LinkedInu
Nakon što objavite posao na LinkedInu, vaš sljedeći cilj trebao bi biti podijeliti ga s najvećim brojem kandidata. A ako koristite besplatni popis poslova, dijeljenje oglasa za posao je još važnije.
Dakle, nastavimo istraživati različite opcije za besplatno objavljivanje poslova na LinkedInu.
Postoje 4 jednostavna načina na koja možete besplatno podijeliti posao na LinkedInu.
- Podijelite objavu o poslu na stranici tvrtke LinkedIn
- Podijelite posao u relevantnim LinkedIn grupama
- Koristite svoj profil za dijeljenje oglasa za posao
- Zamolite svoje zaposlenike da podijele
Podijelite objavu o poslu na stranici tvrtke LinkedIn
Ovo je feed vaše tvrtke. Sve što podijelite na stranici tvrtke LinkedIn podijelit će se s publikom koja prati stranicu vaše tvrtke.
Ako se nekom od vaših pratitelja sviđa objava za posao ili je komentira, podijelit će se s vezama u njihovoj mreži. Ovo ima kaskadni učinak. Tako bi oglas za posao stigao do mnogih kandidata bez obzira prate li vašu korporativnu stranicu ili ne.
Podijelite poslove s LinkedIn grupama
LinkedIn grupe su mjesto gdje se okupljaju ljudi sličnih interesa. Razmjenjuju informacije, razmjenjuju ideje, raspravljaju i raspravljaju o raznim temama.
Počnite postati član takvih grupa i podijelite oglase za posao u takvim grupama. Ali nemojte se fokusirati samo na zapošljavanje. Doprinesite grupama na koji god način možete. I drugi članovi će vam pomoći. Zapamtite, uvijek se radi o davanju i uzimanju.
Drugi važan aspekt zapošljavanja je ciljanje na pasivne kandidate. Pasivni kandidati su bolji zaposlenici. LinkedIn grupe su bolje pozicionirane za ciljanje pasivnih kandidata.
Podijelite objavu za posao na svom LinkedIn profilu
Očigledan način dijeljenja objave o poslu jest objavljivanje na vlastitom LinkedIn profilu.
Budući da ga dijelite na vlastitom profilu, također možete zatražiti od svojih vlastitih veza da ga podijele sa svojim vezama.
Zamolite svoje kolege da podijele oglas za posao na LinkedInu
Možete zamoliti svoje kolege ili zaposlenike da dijele objave za posao na njihovoj LinkedIn mreži. Vaši će kolege imati mrežu relevantnijih ljudi. Baš onakvi ljudi do kojih želite doći.
Osim ove opcije, Linkedln ima i opciju targetiranja traženih kandidata i kroz oglasne kampanje, ali o tomu drugom prilikom. Testirajte prvo ovu opciju- jednostavna je. Bilo da imate pravo na besplatnu ili plaćenu verziju.
Zatreba li vam pomoć, pomoći ćemo vam u kreiranju oglasa za posao.