Facebook objave i oglasi

Kako napisati Facebook objave i oglase koji potiču na kupnju?

Kako napisati Facebook objave i oglase s kojima ćete se istaknuti od konkurencije i potaknuti korisnike na akciju? Kako pomoću Instagram i Facebook objava i oglasa ojačati vlastiti proizvod, poboljšati prepoznatljivost, a time i zaradu? Jeste li vi u skupini onih poduzetnika koji smatraju da im Facebook objave i oglasi nisu baš donijeli neki profit? Ako jeste, nemojte odustajati jer su društvene mreže još uvijek idealan kanal za reklamiranje, osobito u ovo vrijeme globalne pandemije kada je digitalni marketing skoro, pa najučinkovitije rješenje. Zapamtite jedno- kvalitetan sadržaj daje dugoročne rezultate, a uspjeh ne dolazi preko noći!

Tekstualni sadržaj, vizuali, poziv na akciju, hashtagovi i ostali segmenti digitalnog marketinga veoma su bitni elementi,  ali što to znači u praksi?

Vođenje društvenih mreža, tzv. community management zahtjeva kontinuirani angažman, interakciju temeljenu na sadržajima i neprekidan dijalog s korisnicima. Vjerujemo da ste s osnovnim prinicipima vođenja društvenim mreža upoznati pa krenimo odmah u akciju!

Iz našeg osobnog iskustva i iskustava naših klijenata donosimo vam nekoliko efikasnih savjeta kako napisati Facebook objave i oglase koji potiču na kupnju.

Istražite što zanima vašu publiku

Istražite tko je ciljana publika kojoj se obraćate putem Facebook objave i oglasa. Otkrijte teme i podatke koji bi ih mogli zanimati, što bi im moglo riješiti nedoumice i probleme. Upoznajte ih se s najbitnijim činjenicama, odgovorite na njihova pitanja i pokažite im da imate rješenje za sve što ih zanima. Budite ažurni, sadržajno raznoliki, aktualni i inovativni. Istražite sve navedeno i kreirajte Facebook objave i oglase koji potiču na kupnju! Jeste li i vi razmislili što je

Ovo su neki od bitnih elemenata vođenja društvenih mreža s kojima ste, vjerujemo, dobro upoznati! Nakon što ste savladali sve tehnike o kojima smo već pisali, krenimo na kreiranje Facebook objava i oglasa koji potiču na kupnju. Isplanirajte Facebook objave i oglase koji vam mogu osigurati uspješno poslovanje.

Privucite pažnju na vaše Facebook objave i oglase

Privucite pažnju na Instagram i Facebook objave i oglase na dva načina:

  • vizualom
  • naslovom

Učinite Facebook objave i oglase vizualno zanimljivima i upečatljivima. Vizual prilagodite onomu što prodajete. Primjerice, ako organizirate radionice digitalnog marketinga, online treninge i slično, bitno je da stavite fotografiju predavača, a takav vizual automatski ulijeva povjerenje.

Naslov neka bude atraktivan i tako skrenite pažnju. Ponudite nešto jedinstveno ili ih pitajte nešto što bi oni sami sebe pitali. Primjerice,  Jeste li nešto zaboravili?, Znate li da…,Top 5 itd.

Facebook objave i oglasi: vizual, fotografija predavačice, naziv radionice, kontrast boja

Udica za Facebook objave i oglase

Udica nam služi da se korisnik za nešto zakači! Kroz Facebook objave i oglase im otkrijte razlog zašto netko treba kupiti ili obratiti pažnju na to što mu nudite. Nije samo riječ o prodajnom oglasu, može biti riječ o objavi o novom postu na blogu i slično. Bitno je da im ponudite rješenje za njihov problem. Dobro napisan tekst će ih potaknuti da reagiraju na vaše Facebook objave i oglase.

Facebook objave i oglasi: udica

Ponuda

Nakon kvalitetnog naslova, bitno je putem Facebook objave i oglasa odati ponudu. Objasnite to što im nudite, bio to oglas za vaš tečaj, radionicu i slično. Opišite ili taksativno nabrojite s čime će se sve upoznati i koje će dijelove poslušati ili zašto je baš taj, proizvod bolji od nekog drugog.

Facebook objave i oglasi: ponuda

Poziv na akciju

Kako bi zadržali svoje pratitelje i potaknuli ih na angažman, veoma je bitan “call to action”. Što se same objave tiče, bitno je da im kažete što trebaju učiniti. Dobar primjer je i kad je nešto ograničeno, primjerice da im date rok i napišete prijavite se do 15.5.2050…

Što se tiče Instagrama pozovite ih na akciju tako da ćete ih povremeno iznenaditi nagradnom igrom, uputiti ih na neki članak (link in bio), swipe up i  slično.

Facebook objave i oglasi: poziv na akciju, ograničenost, rok
Poziv na akciju putem vizuala

Kako napisati dobar sadržaj za Facebook objave i oglase?

Pišite jednostavno

Naglašavamo, ponudite rješenje za sve njihove probleme, dajte im odgovor na njihovo pitanje. Pravilo jedostavnog pisanja vrijedi i za Facebook objave i oglase. U prvoj rečenici otkrijte im što želite reći, a drugom ih dijelu ukratko informirajte. Imajte na umu da Instagram ne trpi previše teksta, dok za Facebook objave i oglase isto pravilo ne vrijedi.

Pišite tako da vas svi razumiju-djeca, starije osobe, pismeni, ali i oni koji to nisu! Pišite jednostavno. Izbjegavajte stručnu terminologiju (osim ako je riječ o usko specijaliziranom području).

Poželjno je koristiti ove riječi i rječice za naslove
  • ne pišite stilske rečenice, sjetite se da VI PRODAJETE nešto
  • pišite kratke i koncizne rečenice
  • razdvajajte tekst na kratke paragrafe
  • izbjegavajte stručne izraze, fraze i slengove (sadržaj poput “Iza kiše dolazi sunce…, LOL, OMG…)

Hashtagovi prilikom kreiranja Facebook objave i oglasa

#HashtagjeZakon? Složit ćete se da je #HashtagZakon, ali uglavnom na Instagramu jer hashtagovi prilikom kreiranja Facebook objave i oglasa nemaju nekog smisla. Koristite ih pametno, smisleno i ne pretjerujte! U Instagram objavi imajte minimalno 5 hashtag-ova kako biste se povezali s ciljanom skupinom. Bitno je biti i prepoznatljiv pa osmislite vlastiti #hashtag.

Kratke upute za kreiranje #

  • neka bude kratak i ne dulji od 20 znakova
  • da ne sadrži dijakritičke znakove
  • da bude napisan bez razmaka 

Instagram objave i oglasi: ispravno korištenje hashtagova

Emocije u Instagram i Facebook objavama i oglasima

Prepoznajte slabosti vaših korisnika pomoću kojih ćete ih zadržati i aktivirati. Emocije u Instagram i Facebook objavama i oglasima su dobrodošle. Ponudite cijelu paletu emocija – prvenstveno pozitivnih, ali koliko god to čudno zvučalo, ljudi vole pročitati i negativne vijesti ili nešto s čime se mogu poistovjetiti. Primjerice top 5 pjesmama za slomljena srca, problemi s migrenom, depresijom i slično. Detektirajte koji je to sadržaj koji će dugoročno zadržati vašeg korisnika. S korisnicima se treba povezati na osobnoj razini te im biti odan.

Gramatika 

Vodite računa o gramatici i pravopisu i obavezno provjeravajte sadržaj. No, tko je bez grijeha nek’… Za sve kampanjce, ali i štrebere tu su odlične stranice na kojima možete riješiti sve sporne greške.

Pisanje na hrvatskom jeziku:

ispravi.me

Pisanje na engleskom jeziku:

grammarly.com/office-addin/windows

Ako se pitate u čemu griješite, više zanimljivosti o društvenim mrežama i poduzetništvu pročitajte na našem blogu.

“Današnji korisnici imaju sve veću mogućnost izbora i sve manje vremena za donošenje odluke. Stoga će od digitalnog nastupa najviše profitirati tvrtke koje im pomognu da donesu odluku koja će za njih biti najbolja.” – Gary Vaynerchuk

Primjeri poželjnih i nepoželjnih Instagram i Facebook objava i oglasa

Instagram objave i oglasi: zabavan naslov, dobro opisan sadržaj, fotografija, poziv na akciju
Instagram objave i oglasi: udica, poziv na akciju
Facebook objave i oglasi: naslov, fotografija predavačice, udica, ponuda i poziv na akciju
Facebook objave i oglasi: nelogičan naslov, nekvalitetna fotografija i tekstualni sadržaj

Ako želite povremeno dobiti još poneki savjet ili informaciju od nas, slobodno se upišite u naš newsletter. Nećemo gnjaviti – ako prekršimo ovo obećanje – uvijek se možete odjaviti.