Kada razmišljate što pisati na društvenim stranicama, uvažite aktualni trenutak krize, ali i promislite kakvu ulogu ima vaša djelatnost u krizi.
Primjeri:
IT-ovci – nikada više nego sada, ljudima je potrebna edukacija iz digitalne pismenosti. Odmah ćemo ovdje naglasiti: Ne pametujte, dijelite znanje kako bi pomogli svojim korisnicima ili javnosti.
Računovođe – u šumi svih mjera i propisa, pokušajte sve sažeti i jednostavnim rječnikom ljudima pojasniti što mogu napraviti i kako iskoristiti mjere za spas poslovanja.
Frizeri – savjetujte ljudima kako pravilno prati kosu, koliko puta je ispirati, kakve maske koristiti, kako što duže očuvati boju na kosi, 5 jednostavnih frizura za po kući…
I ne mislite samo o sebi, koristite Like, Share, Comment podržite humanitarne akcije, lijepe geste, optimizam. I humor naravno. To je svjetlo koje nas vodi kroz ove tmine.