Dođe klijent u marketinšku agenciju i kaže: “Vlasnik sam hotelskog branda Exclusive Hotels koji u svojem portfelju ima više hotela – Hotel Relax u Splitu, Magic u Dubrovniku i Famous u Zadru.”
Dobro! Kako možemo pomoći?
“Želim SAMO JEDNU Facebook stranicu i Instagram profil, ali hoću da moji gosti vide lokacije svih hotela i da se mogu tagirati na lokaciji hotela u kojemu se trenutno nalaze.“
Sve jasno!
Otvorimo krovnu FB stranicu i IG profil Experience Hotels, popunimo sve tražene podatke, unesemo fotografije i ostaje otvoreno pitanje – Kako dodati novu lokaciju na Facebook? I Instagram.
Da se razumijemo, ovo ne vrijedi samo za hotele, već za sve druge firme, koje imaju poslovnice/hotele na više lokacija u istom gradu ili u više gradova.
Otvorite više lokacija i upravljajte s njima sa samo jedne Facebook stranice!
Opet smo u Business Manageru – odaberite u meniju s lijeve strane Shop Locations. Ako upravljate s više stranica, pripazite da s lijeve i desne stranice imate pravilno izabranog klijenta. Kliknite na Get started.

Sada smo na novom prozoru gdje Facebook kaže kako mora ukloniti glavnu adresu (adresa koju ste postavili prilikom kreiranja business FB stranice), i pita želite li da odmah na toj adresi otvori novu lokaciju. Sljedeći klik je na Next.

U ovom koraku dobili ste obavijest kako ste kreirali prvu lokaciju i da možete unijeti i ostale detalje.

Klikom na prvu lokaciju unesite sve potrebne informacije u tražena polja. Sljedeću lokaciju unijet ćete tako što ćete kliknuti na Add Stores.

Otvara se novi prozor u kojemu trebate kliknuti Next.

U sljedećem koraku imate opciju unijeti novu lokaciju ručno, dodati više lokacija… Ako imate do 5 lokacija, unesite ih ručno, kao što je ovdje slučaj.

Popunite sva tražena polja kako se traži. Prvo polje Name je uvijek definirano, nosi isti naziv kao što se zove glavna stranica/main page. Što to znači? FB stranica lokacije će glasiti ovako Exclusive Hotels (Hotel Magic_Dubrovnik). Savjet – Locator descriptor postavite kao naziv hotela/trgovine i lokaciju na kojoj se nalazi npr. Hotel Magic_Dubrovnik.

Ovo je drugi dio istog obrasca i kod njega je važan username koji će se pojavljivati na podstranici. npr hotelmagic

Ponovite ove korake za sve lokacije koje imate. I time ste obavili posao namještanja/postavljanja lokacije.
Kako upravljati novom lokacijom na Facebook stranici?
Klikom na naziv lokacije, u desnom gornjem kutu, kliknite na tri točkice (…) i otvorit će vam se više opcija.
Što i kako objavljivati na stranici lokacije:
- opcija da se objave s glavne FB stranice vide i na podstranici lokacije
- opcija da se objave vide, samo ako ne objavljujete zaseban sadržaj
- opcija da se objave s glavne FB stranice ne vide.
Pogledajte kako je to riješio jedan poznati hotelski brand u Hrvatskoj.

Kako ispuniti FB stranicu lokacije?
Kada ste namjestili hoće li se i kako objave s glavne FB stranice prikazivati, kliknite npr. na prvu lokaciju u Business Manageru. Otvorit će vam se zasebna FB stranica na kojoj možete urediti cover, profilnu i sekciju About us.

Obavezno unesite sve podatke kako bi vam gosti/kupci mogli pronaći, a ako imate i krovnu web stranicu, preporuka je da stavite URL koji vodi na točno određeni hotel npr. www.exclusive.hr/hotelmagic

Kako doći do nove lokacije na FB stranici?
Dođite na glavnu/krovnu Facebook stranicu i u meniju s lijeve strane izaberite Stores.

Klikom na Stores, otvara se mapa na kojoj je označena lokacija objekta.

Kada kursorom miša kliknete na pin lokacije, otvara se mali prozor u kojemu je logotip, naziv objekta na određenoj lokaciji, telefoni web stranica.

Jednostavno, zar ne?
I još jedna odlična vijest! Kada ste ovo jednom namjestili, na Instagramu je dovoljno u Story odabrati lokaciju i označiti gdje se nalazite. Nema puno mudrolije.
Javite nam jeste li se snaši i sve odradili kako treba, a ako niste, ne brinite, pokušajte ponovo jer Facebook zna zabušavati. Ili nam pišite.