Facebook event

Facebook event: besplatni trikovi za bolju vidljivost događaja

Vlasnici Facebook stranica uredno koriste opciju Facebook event za svoje događaje – konferencije, radionice, webinare, branje gljiva…, ali malo njih zna s kojim besplatnim trikovima mogu dodatno povećati vidljivost nadolazećeg događaja.  

Prije otkrivanja besplatnih trikova za poboljšanje vidljivosti, ponovimo ukratko kako kreirati Facebook event.

Kliknite na tab Events (na staroj verziji nalazi se u kategoriji More, a u novoj verziji na lijevoj strani FB stranice u kategoriji Menu). Otvorit će vam se sučelje u kojemu trebate napisati naziv događaja, kada i gdje se održava, opis, u koju kategoriju ulazi i uglavnom to bi bilo sve. 

Savjet: Posebnu pažnju posvetite Opisu događaja – neka bude jasan i primamljiv. Recite potencijalnim posjetiteljima što će dobiti, saznati, naučiti ako ostave sve i dođu na vaš događaj. 

Po objavi događaja, Facebook će vas gurati da boostate/promovirate događaj u nekoliko jednostavnih koraka, ali imajte na umu da oglašavanje Facebook događaja još kvalitetnije možete obaviti kroz Ads Manager. 

Oglašavanje je svakako dobrodošlo, ali što još napraviti kako bi vaš događaj bio i organski vidljiv korisnicima.

1. Postavite banner događaja na Facebook cover

Čim kreirate događaj, postavite banner na naslovnicu svoje Facebook stranice. Facebook cover je zapravo izlog na koji možete staviti što god želite, pa tako i događaj koji organizirate.

Promovirajte Facebook event na coveru

2. Podijelite i prikvačite Facebook events na vrh svoje poslovne stranice

Iako Facebook events ima zasebnu stranicu koja služi kao pozivnica na događaj, savjetujemo da podijelite događaj  i na svojoj službenoj Facebook stranici tvrtke.

Da biste to učinili, podijelite objavu u kojoj ćete istaknuti pojedinosti o svom događaju – uključujući gdje se ljudi mogu prijaviti, kada se događaj održava i zašto je zanimljiv.

Zatim desnom tipkom miša kliknite na tri točkice u gornjem desnom kutu svoje objave na Facebooku i odaberite “Prikvači na vrh stranice”:

Zakačite objavu na vrh stranice

3. Objavite video status par dana prije početka Faceboook eventa

Nekoliko dana prije događaja, obratite se pratiteljima svoje stranice s podsjetnikom. Upotrijebite slike, emojije i druge zabavne, interaktivne elemente kako biste podsjetili publiku na nadolazeći događaj.

Odlična ideja je zamoliti sudionike događaja da snime kratki video, može i mobitelom, u kojemu pozivaju publiku na događaj. 

4. Koristite hashtagove 

Upotrijebite hashtagove povezane s vašim događajem – ključne riječi koji opisuju događaj, kako biste osigurali da se događaj dijeli i gleda na pravim kanalima.

5. Podijelite Facebook event u grupama na Facebooku

Ako ste stvorili Facebook grupu za svoju tvrtku, predstavite vaš događaj publici koja je već pokazala interes za vaš brend.

Međutim, pripazite: ovo vam se može i obiti o glavu, osobito ako članovi grupa, kojima ste pridruženi, smatraju da dijelite samo sadržaj povezan s vašim poslom.

6. Kopirajte Facebook event poveznicu i sherajte je 

Postavite poveznicu na događaj u potpis e-maila, a koristite li newsletter, pošaljite najavu i link na event mailing grupi.

Kako kreirati poveznicu na događaj? Na stranici događaja vidjet ćete opciju “Dijeli” (strelica koja pokazuje udesno) – kada kliknete na nju, Facebook vam daje opciju da kopirate i zalijepite određenu URL vezu ili podijelite na stranicu ili grupi:


Podijelite vezu na Facebook event

 7.  Ponudite sponzorstvo na Facebook eventu

Zamolite druge tvrtke ili utjecajne osobe da budu sponzori vašeg događaja, kako bi i oni mogli podijeliti vaš događaj sa svojom publikom.

To vam može pomoći da povećate broj ljudi koji čuju za vaš događaj, a uvijek je dobro povezati više priča u jednu.

Na primjer, organizirate li akciju – kako prepoznati jestive gljive, možete se povezati s drugim djelatnostima – restorani, dobavljači zdravih napitaka i slično…

Otkrijte kako proširiti svoj događaj i koje promotivne metode najbolje funkcioniraju za vaš brend, događaj i publiku.

 I naravno, uvijek vam ostaju i oglasi. 

Ako ste testirali još kakve trikove za poboljšanje vidljivosti Facebook eventa, podijelite svima. 

A za oglašavanje FB eventa kroz Ads Manager, kontaktirajte nas ili pišite na BusinessWhatsapp 0913352544.

Želiš biti vidljiv na internetu i online prodati svoje proizvode/usluge? Imamo plan! Nazovi!
Ako želite povremeno dobiti još poneki savjet ili informaciju od nas, slobodno se upišite u naš newsletter. Nećemo gnjaviti – ako prekršimo ovo obećanje – uvijek se možete odjaviti.

Svaki dan nešto naučimo.
I to rado podijelimo.

#digitalnimarketing