Blog Boost Cover

INSTAGRAM BOOST – dva klika do rezultata ili novac bačen u vjetar?

Instagram gori od sponzoriranih objava, pogotovo otkada su uvedene nove mogućnosti s kojima još jednostavnije dolazite do svoje publike. Oglašavanje nikad nije bilo lakše ili se varamo? U nastavku donosimo sve Instagram boostu!

ŠTO JE OPCIJA INSTAGRAM BOOST I KADA JU TREBA UPOTRIJEBITI? 🤔

Boost (eng. pojačati) je Instagram alat čija je svrha oglašavanje, usmjereno na određenu publiku.

Mnogi vlasnici biznis stranica i profila na Facebooku i Instagramu vole naglasiti kako oni sami oglašavaju svoje objave, u samo dva klika! Što će mi agencija, kada to mogu sam? – uvjerljivi su u razgovoru. Je li to, uistinu, tako? Okej, novce ćete potrošiti svakako, samo kome ide vaš novac? Kako iskoristiti Instagram za pravilno oglašavanje?

Prilikom klikanja na Instagram Boost, vi plaćate “oglas”, ali nije poznato kome će se taj oglas prikazivati – dok ga ne definirate. Morate se složiti da nije isto kada novac trošite na nešto gdje su rezultati mjerljivi i “gađate” skupinu ljudi koja vas zanima ili kada on ide u vjetar.

Upravo iz tih razloga Instagram je poboljšao svoje performanse oglašavanja i uveo promjene prilikom promoviranja svoje objave.

Instagram followers growth with advertising
Slika preuzeta s adweek.com

Nazovimo ovaj paragraf “Mali savjeti stručnjaka”, u kojem sugeriramo da Instagram oglašavanje nije pogodno za sve djelatnosti, prikazuje se samo na Instagramu i debelo se razlikuje od Google Adsa ili Business Managera preko kojeg odrađujete ozbiljne kampanje.

KADA KORISTITI INSTAGRAM BOOST? 🧐

Instagram Boost je odličan izbor za sva mala i srednja poduzeća, obiteljske radnje, te pojedince koji prodaju “jednostavnije” proizvode ili usluge npr. handmade proizvodi.

Najbolje prolaze ukrasi svih vrsta, kao što su kuglice, vijenci, dekoracije, pogotovo za vrijeme blagdana. Instagram Boost pomoći će i onima koji se bave izradom nakita, prirodne kozmetike, cateringom, pripremanjem torti i slastica, modom i svima koji imaju za prezentirati nešto što će jednako biti zanimljivo i mladima i starijima.

ZAŠTO JE TO BITNO? 🙄

Računajte da su vaša publika prvenstveno mladi ljudi, a da je Instagram sam po sebi mreža “lijepih” fotografija! Prezentirate ono što bi svatko želio u svom domu! Bilo da je riječ o kremi od smilja ili predivnim kuglicama za Božić. Važan je način na koji to prikazujete. Mladi su poprilično sumnjičavi, stoga oglasi trebaju biti veseli, prijateljski i realni!

KAKO OGLASITI OBJAVU PREKO INSTAGRAMA?

Par klikova i vaš oglas će doći na mnoga vrata! Instagram je proširio mogućnosti svog Boost-a. Sada morate odgovoriti na neka pitanja, poklikati što želite, kome želite da se oglas prikazuje, odrediti iznos koji ćete potrošiti i gotovo! Provest ćemo vas kroz korake koji su nužni!

Prvi korak do IG Promoviranja

💥 Mala napomena: kako biste mogli uopće kliknuti na opciju “Boost” ili “Promoviraj” trebate imati BUSINESS profil, a ne privatni.

U prvom koraku odaberete objavu koju želite promovirati. Ispod svake fotogafije stoji opcija “Boost” ili “Promoviraj”. Klikom na dugme Boost, otvora se prozorčić u kojem odabirete korak “Kreiraj promociju”. Odaberite vaš profil i slijedite iduće korake.

Ispod svake opcije stoji opis što ona znači – vodite računa o tome. Baš su postali detaljni! 😅

Drugi korak određuje gdje želite usmjeriti vaše kupce

Ukoliko imate web stranicu i web shop iskoristite to! Kada se oglas pokrene ljudi će klikom na oglas direktno otići u vaš web shop i napuniti košarice! Također tu je i opcija za sve tipkače, ako mislite da oglas nije dovoljno jasan (potrudite se da to ne bude), ali recimo ako niste napisali cijenu – postoji opcija da pošalju direktnu poruku preko oglasa!

Idemo dalje! 👇

TKO ĆE SVE VIDJETI VAŠ OGLAS?

Treći korak i najbitniji: Publika. Dobro obratite pozornost na upute u tekstu.

Važno je što želite i koji vam je cilj? Je li vam cilj povećati broj pratitelja i lajkova? Možda veći broj upita ili povećanje web prodaje? Ovisno o tome koji je vaš cilj, odaberite neku od ponuđenih opcija. Publiku možete kreirati sami, a može vam je i Instagram automatski predložiti.

Još jedna napomena: Ako vas prati samo rodbina, prijatelji, razni profili koji nemaju veze s tim što radite i prodajete.. i odaberete opciju AUTOMATSKI postići ćete jedno veliko ništa. Instagram automatski kreira publiku kojoj će se oglas prikazivati na temelju: vaših pretraživanja, ljudi koji prate vas, ljudi koje pratite i vi sami. Onda radije odaberite opciju “Kreiraj svoju publiku”.

Planirati broj oglašavanja i budžet.

O publici smo već razglabali, ukratko: odredite ove parametre i oglas će ići recimo samo ljudima koji žive u Splitu. Naravno da možete navesti više lokacija ili cijelu RH i šire.

Dolazimo do koraka kojeg bi Abba najbolje opisala: Money, money, money must be funny! 🥁🤑

Nije državni, ali je PRORAČUN. Odredite iznos koji želite i na koliko dana, pa će Instagram Boost okvirno prikazati koliki bi vam trebao biti doseg. Laički rečeno: “Koliko para toliko muzike!” Želite li da vaš oglas vidi 10.000 ljudi, sigurno će trebati više dana i više novaca, ako vam je dovoljno da za vas čuje od 1500-2000 ljudi, onda možete proći i za 30$. 😉

Uspješno kreirana promocija.

Nakon što unesete karticu i plaćanje, jedino što trebate je kliknuti na “Kreiraj promociju”. Instagram će obraditi vaš oglas i poslati vam obavijest da je oglas u tijeku. U bilo kojem trenutku ga možete prekinuti.

ZAŠTO SMO OVO SVE PISALI?

Od kada se Instagram spojio s Facebook-om i Whatsapp-om, poprimio je mnoge njihove značajke. Za neke stvari vam više ne treba Business Manager jer njima dobro možete upravljati pomoću novih Instagram alata. Nekoć je sve ovo skupa izgledalo siromašnije i nije imalo toliko smisla.

Danas Instagram nudi možemo reći mali vlastiti Business Manager. Ne toliko detaljan, ali dovoljan da ljudi čuju za vas.

#dijelimoznanje i strpljenje. Ne hvatajte se za glavu, ako nešto pogrešno kliknete, uhvatite se telefona i nazovite nas! Za sva vaša pitanja stojimo na raspolaganju. 🥰

Ako želite povremeno dobiti još poneki savjet ili informaciju od nas, slobodno se upišite u naš newsletter. Nećemo gnjaviti – ako prekršimo ovo obećanje – uvijek se možete odjaviti.