Facebook 2021 updated: Što je novo na Facebooku?

Navikli smo da nas Facebook često iznenadi s novostima i ažuriranjima, a baš kada sve pohvatamo, domišljata ekipa ove gigantske tvrtke voli nas “počastiti” novim izazovima. Neke od izmjena ne izazovu uvijek pretjerano oduševljenje, no, vrlo brzo se naviknemo. Dok ne stignu nove promjene.  

Prošla su nepuna tri mjeseca od (napokon) nove 2021., a već su uvedene neke promjene koje su oduševile brojne korisnike. 

Donosimo vam kratki sažetak onoga što su nam proteklog siječnja i veljače pripremili iz Facebooka. Slobodno nam se javite da zajedno prokomentiramo prednosti (i mane) novih ažuriranja.

Facebook unaprijeđuje AL (Artificial Intelligence)

Automatic Alternative text (ATT) alat predstavljen je još prije pet godina kako bi osobama s oštećenim vidom bilo olakšano praćenje fotografija koje drugi korisnici objavljuju na svojim profilima.

Toliko im je olakšan proces korištenja platforme, da je alat osvojio nagradu Helen Keller za postignuća.

Facebook novosti: Artificial Inteligence (AL)

AAT tehnologija sada je omogućila nove opcije koje slabovidnim korisnicima omogućuje detaljan opis sadržaja fotografije.

Odlična vijest je da će odsad moći čuti detaljniji opis sadržaja fotografije-pokrete tijela, mimiku, lokaciju, odnos između ljudi i objekata, vrsta životinja i slično.

Nova generacija AAT-a predstavlja niz tehnoloških dostignuća za poboljšanje vještina prepoznavanja fotografija AI-a.

Novi i poboljšani AAT također sada može sadržavati informacije o položaju elemenata na fotografiji, kao i relativnu veličinu svakog predmeta ili osobe.

API konverzije na Facebooku

Kako se zakonodavstvo o privatnosti i pravila o kolačićima suočavaju s promjenama, tvrtke mogu početi doživljavati neke smetnje s Facebookovim praćenjem piksela.

Kako bi spriječila ometanje, platforma uvodi novi API za konverzije za izvlačenje podataka izravno s vašeg poslužitelja u Ads Manager.

Alat je napravljen za ciljanje, optimizaciju i mjerenje Facebook kampanja, jer pixel gubi određenu učinkovitost. Ključno je što će se API povući s vašeg poslužitelja, a ne s preglednika, uspostavljajući pouzdaniju podatkovnu vezu.

Vlasnici tvrtki imat će dodatnu kontrolu nad podacima koji se dijele i nad načinom na koji se dijele. Također je dizajniran da bude manje podložan padovima ili problemima s povezivanjem.

Facebook novosti: API konverzije

Messenger i Oculus VR

Svatko tko se prijavio u Quest ili Quest 2 koristeći svoj Facebook račun, sada će imati mogućnost razgovora s prijateljima putem svog Oculus uređaja.

Upišite poruku u uređaj, upotrijebite značajku pretvaranja glasa u tekst ili jednostavno izbacite unaprijed napisane fraze.

Oculus Party možete pokrenuti i iz integrirane aplikacije Messenger, tako da se možete virtualno susresti s prijateljima kada god poželite.

Facebook novosti: Messenger i Oculus VR

Facebook uklanja opciju „like“ na javnim stranicama

Ukida se mogućnost „lajkanja“ javnih stranica te će samo biti prikazana opcija s pratiteljima. Stranice će imati namjenski News Feed gdje korisnici mogu komunicirati, komentirati te stupiti u kontakt s ostalim pratiteljima.

“Uklanjamo lajkove i fokusiramo se na pratitelje kako bismo pojednostavili način na koji se ljudi povezuju sa svojim omiljenim stranicama“, priopćili su iz Facebooka.

Facebook novosti: News Feed

Odvjetnik Roy L. Austin za građanska prava

Odvjetnik Roy L. Austin, ovog se mjeseca pridružio Facebooku kako bi uspostavio platformu za građanska prava kojoj je cilj suzbijanje rasne diskriminacije i nasilja.

Iskusni odvjetnik prepoznao je važnost i ulogu tehnologije u svakodnevnom životu te smatra kako je Facebook odličan kanal za promicanje jednakosti i borbe protiv nasilja.

Ažuriranje pristupa vašim informacijama

Facebook alat Pristup vašim informacijama (Access Your Information), ažurira se nakon tri godine.

Prije su se podaci dijelili u dvije velike kategorije, a ubuduće će Facebook rastavljati vaše podatke na još osam zasebnih segmenata koji se dalje raščlanjuju na podkategorije

Zanimljivo je da ćete moći vidjeti informacije o tome kako je Facebook koristio vaše podatke za prilagodbu vašeg iskustva na platformi. Novu verziju ovog alata možete vidjeti putem iOS ili Android Facebook aplikacije, a uskoro će biti dostupna i putem radne površine.

Jeste li testirali neku od gore navedenih opcija? Podijelite svoja iskustva s nama…

P.S. Odlučili smo svaki mjesec s vama podijeliti što je novo na Facebooku, zato ne zaboravite pogledati što ima novo na našem blogu.

Želiš biti vidljiv na internetu i online prodati svoje proizvode/usluge? Imamo plan! Nazovi!
Ako želite povremeno dobiti još poneki savjet ili informaciju od nas, slobodno se upišite u naš newsletter. Nećemo gnjaviti – ako prekršimo ovo obećanje – uvijek se možete odjaviti.

Svaki dan nešto naučimo.
I to rado podijelimo.

#digitalnimarketing