Facebook vs. Apple iOS: u samo nekoliko koraka verificirajte domenu i postavite evente

Posljednjih tjedana kao da se sve vrti oko Apple iOS 14 ažuriranja. Pričalo se kako će novo ažuriranje utjecati na kampanje, kako je potrebno verificirati domene u Facebook Business Manageru, koje događaje (evente) postaviti kao prioritetne itd. 

Sažetak priče je ovakav: najvažnija izmjena je verifikacija domene vaše web stranice i određivanje događaja koje želite pratiti na stranici. Verifikaciju domene je potrebno napraviti na svim domenama na kojima imate konfiguriran Facebook Pixel i preko kojeg ćete i dalje pratiti događaje/evente

Rok za promjene je bio 26. travnja, ali zapravo od 5. svibnja 2021., Facebook će provjerenim vlasnicima domena prikazivati događaje i prilagođene konverzije primljene iz bilo kojeg piksela smještenog na njihovoj web lokaciji. 

Iako će vlasnici domena vidjeti sve ove događaje i konverzije, optimizaciju oglasa i izvještaje će vidjeti oni koji im mogu pristupiti s vlastitog računa Business Managera.

Kako napraviti verifikaciju domene?

Možete sami, a možete i zamoliti svog programera. Samo pratite korake dolje…

Verifikacija domene u Business Manageru

Otvorite svoj Business Manager, naravno osim ako vam nije cijeli dan otvoren u jedom od tabova, i kliknite na Business Settings.

U lijevom stupcu, kliknite Brand Safety i odaberite Domains.

U sredini ekrana pojavit će se lista domena pa odaberite onu koju želite verificirati. Ako ih i nema, kliknite na Add i dodajte domenu.

Što to znači? Facebook nas je vratio na početne postavke i želi da mu kažemo da smo mi vlasnici domene kako kasnije, za sve dodatne radnje, ne bi imali problem s dozvolama.

Tri su načina verifikacije domene, odaberite onu koja je jednostavnija vama ili vašem programeru. 

Verifikacija pomoću Meta Taga

Verifikacija pomoću Meta Taga je mnogima najlakša. Kopirajte meta tag i postavite ga u “head” sekciju web stranice.

Kada vi ili programer dodate tag u “head” dio web stranice i provjerite je li ispravno unesen, vraćate se u Business Manager i  kliknite na zeleni gumb Verify.

Za one koji imaju stranicu u WordPressu, preporuka je da instaliraju besplatni Insert Headers and Footers plugin.

Verifikacija pomoću HTML datoteke

Ako ste se odlučili za verifikaciju domene putem HTML datoteke, onda je potrebno da HTML datoteku dodate u root folder.

Root folderu možete pristupiti putem File Managera direktno ili preko hosting-a, što znate i sami ili će vaš programer prezeti taj dio.

Vaš zadatak je preuzeti datoteku za HTML verifikaciju.

Vi ili programer ćete dodati file za HTML verifikaciju unutar public_html foldera.  Ponovno isto-idemo na Business Settings i famozni zeleni gumb Verify.

DNS verifikacija

Posljednja opcija verifikacije je izmjena TXT datoteke unutar DNS konfiguracije domene. Stručnjaci su naglasili kako ovu metodu preporučuju, ako nemate pristup kodu stranice u File Manager-u ili u WordPressu.

Za ovu verifikaciju domene vam je potreban pristup serveru na koji je vaša domena usmjerena putem  DNS Nameservera. Prijavite se na Godaddy panel i napravite što treba. I kao u dva prethodna slučaja vratite se u Business Manager i kliknite na Verify.

Postavljanje evenata/događaja koje koje ćete pratiti

Kada ste Facebooku potvrdili da ste vlasnici domene, idete na sljedeći korak- postavljanje evenata po pixelu. Imate pravo na 8 evenata po pixelu! Prijavite se na Business Manager i odaberite Events Manager.

Odaberite pixel za koji želite podesiti događaje, kliknite na Aggregated Event Measurement karticu, potom na Configure Web Events.

Na idućem koraku prikazat će vam se sve domene na kojima imate aktivne pixele. Pored njih će pisati je li verificirana ili nije. Napravite sljedeće:

U ovom dijelu možete dodati evente koje želite pratiti. Kako biste ih počeli pratiti, kliknite na Add Event. Odaberite Pixel i poredajte događaje po važnosti za vašu tvrtku i pritisnite “Submit”.

Potvrdite događaje, “poklikajte” što imate i to bi, u konačnici, bilo to!

Upamtite! 

Odaberite željeni piksel ili prilagođenu konverziju i događaj koji želite konfigurirati na domeni i postavite događaje redom od najvišeg do najnižeg prioriteta tako da Facebook primi događaj koji ima najveći prioritet kada kupac tijekom web sesije poduzme nekoliko radnji. 

Sve promjene bez ikakvog utjecaja na vaše kampanje prestat će kad Apple započne s provođenjem svojih promjena u sustavu iOS 14. Apple je najavio da će uskoro započeti provedbu, ali nisu naveli točan datum.

Nakon što započnu s provedbom, bit će potrebno 72 sata da se oglasi i skupovi oglasa objave nakon određenih ažuriranja konfiguracije, a oglasi i skupovi oglasa prestat će se prikazivati ako uklonite događaje koji se koriste za optimizaciju.

S ovim koracima, mi smo svoje napravili. Nadajmo se kako ćemo i dalje moći primati podatke o svojoj ciljanoj skupini, kako bi mogli raditi remarketing i kvalitetnije ciljati publiku.

Ako trebate pomoć oko verifikacije domene i postavljanje evenata, javite se pa ćemo zajedno proći kroz tu priču.

Ako želite povremeno dobiti još poneki savjet ili informaciju od nas, slobodno se upišite u naš newsletter. Nećemo gnjaviti – ako prekršimo ovo obećanje – uvijek se možete odjaviti.