Čim odlučite oglašavati svoj proizvod ili uslugu, odmah vas agencija ili sam Meta sustav pita koliki imate budžet za Facebook/Instagram oglase. Zašto? Zato što ulazite na dražbu (aukciju) na kojoj se vaš oglas prikazuje s drugim oglasima koji pokušavaju doći do iste publike. Da bi vaš oglas bio konkurentan, trebate ga poslati u tu oštru bitku s dovoljnim proračunom tako da može preživjeti najmanje 7 dana.
Zašto najmanje 7 dana?
Zato što je to optimalno vrijeme u kojemu Meta algoritam nauči kako bolje raspodijeliti budžet, a sve u cilju da se vaš oglas prikazuje ljudima koji će vjerojatno nešto i poduzeti.
Meta je izbacila vodič za oglašavanje za male tvrtke u kojemu naglašava što je sve ključno za uspjeh oglasa i kolike su preporuke budžeta za svaku pojedinu kampanju. Pogledajmo najvažnije:
Budžet i trajanje utječu na uspjeh oglasa
Za vrijeme trajanja oglasne kampanje, Meta će ubaciti vaš oglas u oglasnu arenu u kojoj ćete zajedno s ostalima pokušati doprijeti do iste publike. Date li svom oglasu veću šansu, što znači dovoljan budžet i dovoljno vremena za prikazivanje, on postaje konkurentniji. Drugim riječima, Meta sustav ga prikazuje većem broju ljudi i pritom uči tko će od njih napraviti ono što vi želite – angažman, klik, konverzija…
Pročistite svoj proračun
Kod odabira budžeta, možete postaviti prosječni dnevni proračun ili jedan fiksni proračun za cijelu kampanju. I naravno, oglas bi se trebao prikazivati najmanje sedam dana, tako da Meta sustav ima vremena učiti iz njegovog ponašanja.
Dnevni proračun: to je prosječni iznos koji ste spremni potrošiti na skup oglasa (ad set) ili kampanju svaki dan. Meta može potrošiti do 25% više od vašeg dnevnog proračuna, ako procijeni da postoji bolja prilika za oglase.
Trajni proračun: to je iznos koji ste spremni potrošiti tijekom cijelog prikazivanja skupa oglasa ili kampanje. Dnevna potrošnja pritom može varirati, ali ukupni će iznos ostati unutar vašeg proračuna. Upravo zato stručnjaci za FB kampanje, savjetuju ovaj tip postavljanja budžeta za oglase.
Odaberite svoju proračunsku strategiju
Kod postavljanja proračuna, možete postaviti proračun na razini kampanje ili pojedinačne proračune za grupe oglasa (ad setove), koji dijele istu strategiju ciljanja.
Prednosti proračuna na razini kampanje
Postavite jedan proračun koji se distribuira i optimizira u stvarnom vremenu za sve skupove oglasa. Ova opcija, poznata kao optimizacija proračuna kampanje, pomaže vam da dobijete najviše mogućih rezultata uz najniži trošak.
Prednosti proračuna na razini skupova oglasa
Postavite pojedinačne proračune za svaki skup oglasa. Proračuni na razini ad seta mogu biti korisni ako želite veću kontrolu nad isporukom oglasa ili ako imate različite veličine publike.
Preporuke proračuna za svaki tip kampanje
Meta je na temelju najboljih primjera iz prakse, izradila preporuke za male tvrtke s kojima ćete biti konkurentniji u oglasnim kampanjama:
Više poruka od potencijalnih kupaca
- Cilj: angažman
- Lokacija: aplikacije za slanje poruka – Messenger ili Whatsapp
- Cilj optimizacije: razgovori/upiti
- Minimalni proračun: 7,00 USD (min 6,29 EUR)
- Trajanje: najmanje 7 dana
Zatražite kontakt podatke od osoba
- Cilj: leadovi
- Lokacija: instant obrasci
- Cilj optimizacije: potencijalni kupci
- Minimalni proračun: 14,00 USD (min 12,57 EUR)
- Trajanje: najmanje 7 dana
Privucite više posjetitelja na svoju web stranicu
- Cilj: promet
- Link: web stranica
- Cilj optimizacije: landing page prikazi ili klikovi na linkove
- Minimalni proračun: 40,00 USD (min 35,92 EUR)
- Trajanje: najmanje 7 dana
Napomena: ovo je najmanje poželjna opcija, radije birajte brand awareness ili odmah konverziju.
Instalirajte nove aplikacije
- Cilj: promocija aplikacije
- Cilj optimizacije: instalacije aplikacije
- Minimalni proračun: 7,00 USD ( (min 6,29 EUR)
- Trajanje: najmanje 7 dana
Pokažite svoj oglas ljudima u svom gradu
- Cilj: brand awareness
- Cilj optimizacije: doseg
- Minimalni proračun: 7,00 USD ( (min 6,29 EUR)
- Trajanje: najmanje 7 dana
Ostvarite više online prodaje
- Cilj: prodaja
- Link: web stranica
- Cilj izvedbe: povećanje broja konverzija
- Minimalni proračun: 7,00 USD ( (min 6,29 EUR)
- Trajanje: najmanje 7 dana
I jedna napomena za plaćanje FB/IG oglasa: Kao metodu plaćanja, koristite prepaid karticu: karticu na koju ćete uplatiti iznos za oglase. Nikako ne koristite karticu od glavnog poslovnog računa na kojoj je novac za plaće, dobavljače, kredit i ostalo… Ako vas hakiraju, lakše je izgubiti par stotina eura, nego tisuće i tisuće eura.
Nakon ovog ništa ne preostaje, nego reći krenite…
I standardno, zapne li negdje, a uvijek nešto zapinje, pokušajte sami riješiti ili nam pišite na info@promocija-bb.hr