I onda htjeli ili ne htjeli, vaša usluga ili proizvod dođu u prvi plan.
Bilo da je u pitanju strukovna nagrada, herojstvo, kukavičluk ili problem s potrošačima, primjećujete kako vam mobitel sve češće zvoni, pitaju vas jednostavna ili provokativna pitanja.. Najčešće niste spremni na toliku lavinu upita.
Svi zovu, pitaju, traže odgovore, još danas, i to u roku sat-dva vremena. Odjednom vam je u glavi, kao u košnici.
Dijagnoza: trebate stručnjaka za komuniciranje. Sve je jasno, vi ste na hitnoj i treba vam izvući živu glavu.
Dva su ključna faktora u komuniciranju – istina i odgovor u što kraćem roku.
Tu se vraćamo na početak. Kada se komunikacija od početka postavi kako treba, onda je i krizu lakše prebroditi. Kriza može izbiti sa zaposlenicima, dobavljačima, potrošačima/kupcima, zainteresiranom javnošću…
PR ili Osoba za odnose s javnošću je osoba zadužena za komuniciranje.
S kim surađuje? S rukovodstvom tvrtke/institucije/udruge i upoznat/a je sa svim važnim i manje važnim odlukama..
Zašto? Jer ćete je zadužiti da vam izradi i realizira komunikacijsku strategiju i planove komunikacija.
Komu je to namijenjeno?
–interna javnost (zaposlenici, dioničari, dobavljači)
–vanjska javnost (mediji, zainteresirane skupine, javnost…)
Kada posložite interno i vanjsko komuniciranje, odnosno kada svatko u organizaciji zna što i kada komunicirati, onda su i krize puno rjeđe, a i brže se prebrode, za razliku od organizacija u kojima ne postoji nikakav plan komuniciranja.
Upamtite – vi najbolje znate što se i zašto dogodilo u određenim situacijama, ali prije nego odlučite izgovoriti sve što vam padne na pamet, pokušajte, barem, zatražiti savjet od PR-a/ Osobe za odnose s javnošću!
PR će i najkompliciraniju priču skratiti na “karticu teksta”, naglasiti bitno i pozitivno, neutralizirati negativno, poštovati rokove medijima, javljati se na svaki poziv…
I tada ćete čuti izraze: press release, pressica, press clipping….
Ne zamarajte se. PR će napraviti sve kako treba.